Wednesday, May 5, 2010

LaSt AssiGmeNt

Assignment minggu ini : Pandangan kamu tentang aku, perangai aku, apa yang buruk pasal aku.

Jangan pelik dgn tajuk itu. Ini first assignment yg berdenyut kepala nak pikir. Identity “aku” dalam cerita nie dirahsiakan bagi kepentingan semua pihak. HARAP MAKLUM.

APA pandangan aku pada ko:

Jawapan: Ko seorang yg BAEK. Selalu buat org laen senang wpun hakikatnya ko susah. *aku pandang dengan kedua belah mata aku yerk serta bercermin mata*.

Saranan: Buat baek berpada-pada, buat jahat jangan sekali.

BILA ko berperangai buruk:

Jawapan: Saat membuat orang laen tersenyum sedangkan ko menangis guling2 dalam bilik. Memang tak boleh nak buat semua orang tersenyum dalam satu masa, tapi tak perlu berpura-pura tersenyum sedangkan hati ko berdarah. *sangat buruk perangai ko tu yerk*

Saranan: Jangan terlalu zalim dengan perasaan sendiri.

DIMANA aku pandang keburukan ko:

Jawapan: Keburukan tu muncul dimata ko. Dia lip lap, lip lap berkelip2. Hinggat aku nie ada black magic ape leh taw kat maner keburukan itu?????

Saranan: Semua akan jadi kebaikan jika kita fikir itu baek buat kita.

SIAPA ko dari pandangan mata aku:

Jawapan: Seorang SAHABAT dikala suka dan duka. Walaupun kuat merapek, tapi aku suka. Kemerapikan ko tu lah yang membuat aku jadi terus2 merapek macam nie. Ko jua seorang anak yang soleh. Sentiasa ingat keluarga, ala2 anak mak gitu. *jangan marah sbb tgn nie yang menaip, aku x taw*

Saranan: Keep it up with yr MERAPEK itu.......i’m love it did......

BAGAIMANA aku boleh tulis semua yang diatas ini.

Jawapan: Sebab ko kata nie assignment. Aku mmng suka wat assignment. *aku tersenyum wat ayat nie*

Saranan: Jangan kasi ape2 assigement lagi. Sem 6 dah berakhir dan Sem 7 belum bermula.

Last question biar aku yang tanya ko plak erk: KENAPA ko tanya aku soalan ini????

p/s: Jawablah walaupun hanya didalam hati. Sekurang2 nya ko menjawab soalan itu.


No comments:

Post a Comment

tEnTang Tuan punYer pEn

My photo
"seorang pelajar yg masih belajar dlm mengejar impian untuk menjadi pengajar kepada pelajar2nya......"