Friday, June 5, 2009

@-->---- Nazurah Eryna

ku rindu tangisannya...........

itulah wajah terbaru anak buah ku.......
Nazurah Eryna atau lebih dikenali sebagai INTAN.....
kenapa intan????
hanya aku yg mengetahuinya....*ayat poyo*
di balik kampung skrang nie.....auntie disk dia kawin....
so x dapat la nak dgr dia menyanyi *aku windu kat dia*

baru berusia 1 bulan.......

amacam anak buah aku???
belum lepas hari dah pandai nak pose2.....*lawan tokey nie*
hehehe.......cute kan
so, sape2 yang berkenan leh hubungi saya *tok dijadikan isteri yerk*

itulah kerja dia titun sahaja......

taw la lagu aku x sedapkan.....tapi x yah la sanggap besar2 Intan oi....!!! *nada merajuk*

No comments:

Post a Comment

tEnTang Tuan punYer pEn

My photo
"seorang pelajar yg masih belajar dlm mengejar impian untuk menjadi pengajar kepada pelajar2nya......"