Sunday, February 27, 2011

R+I+N+D+U= Nazurah Eryna


Atoi!!!!! x leh nak describe cam ne nie. Dah kes parah sgt dah nie. Doktor pun x taw nak bg ubat ape. Klo g jumpa Bomoh pun confirm dia pun jd blurrr.......

Soalan pertama: Apa erti rindu?
Jawapan pertama: Dalam BI org kata rindu tu MISS. Dalam bm pulak org kata rindu tu rasa mcm kita kena balik kampung jugak minggu depan.

Soalan Kedua: Apa erti Nazurah Eryna?
Jawapan: Dalam Arab maksudnya pemimpin yang disegani dan cantik. Dalam bm plak maknanya bidadari kecil aku yg paling comel lg joyah.

Soalan Ketiga: Knp rindu = nazurah eryna?
Jawapan : Dalam kimia maksudnya equation tu stabil, kita lulus ar utk dijadikan persamaan. Dalam bm plak maksudnya aku dah rindu amat dgn bidadari kecil aku.

Soalan Keempat: Macam mane boleh rindu?
Jawapan: rujuk pada dialog dibawah.

"erin, sini lah, acu nak cakap nie"---------------->>>> "nak tido lah"
*dan2 aku nak ckp dan2 tu lah dia nak tido, bikin gua panas gitu*

"erin, acu g mane?"------------->>>>> "g skolah"
"erin skolah x hari ni?"---------->>>>> " tak"
"erin skolah darjah berapa?" -------->>>>> "enam"
"acu g skolah naik ape?"------->>>>"bush"

p/s: sekian terima kasih. saya rindu dia dengan alasan yang kukuh. dia sgt bijak menjawab sehingga tiada kata2 yg boleh digambarkan.




3 comments:

  1. hahahahaha sgt comey si kecil ni ye acu...lau sy pun...sy akn rindu..

    ReplyDelete
  2. :: acu balik minggu nie.......siap ar dia kena buli!!!! hahahaha

    ReplyDelete

tEnTang Tuan punYer pEn

My photo
"seorang pelajar yg masih belajar dlm mengejar impian untuk menjadi pengajar kepada pelajar2nya......"