Saturday, May 9, 2009

..::aku dan esok::..

ape ada dgn esok eh?
eerrrmmmmm
nie ramalan awal la.......x taw la jadi ke tak kan....
nama pun ramalan kan......
yg pertama.....bagun tido jer mst la kena mandi kan *ops! privacy*
yg kedua.......masak untuk my sis in law yg dalam pantang tu *bukan masak, tapi tolong masak*
yg ketiga......masak untuk org yg x pantang *nie aku masak ar....*
yg keempat.....anto adik my sis in law balik ke pahang *nama dia rokiah, anto ke stesen keretapi jer*
yg kelima....anto kak de *akak kepada Rokiah n adik kepada my sis in law, pun ke stesen jer*
yg keenam......jaga baby *kacau2 dia jgn bagi dia tido*

ala baru enam perkarakan......chill la kan
eh lupa plak nak habaq, anak buah aku nama dia "NAZURAH ERYNA" maksudnya
pemimpin yg disegani dan cantik.......

my feeling now, hapi sbb dah taw hal sebenar .............*ditapis oleh sirim, x leh g taw*
sedih sbb rsanya pengorbanan x berbaloi.........*same like the above*
risau sbb isnin, kak da n Rokiah dah balik........*kena buat kerja umah semua*
letih sbb bagun awal n x tido siang........*layan tetamu*
windu kat dia _ _ _ _ _ _ sbb i'm lonely now.........*sila isi tempat kosong tu*

kenapa aku perlu ada semua perasaan tu eh......?????? bukan tu ke yg aku cari selama ini?
*sape ada jawapan sila jawab salan tu tadi yerk.......
penantian aku dah berakhir......mulakan hidup baru dgn azam yg baru
*aku bukan perampas kebahagian org*

No comments:

Post a Comment

tEnTang Tuan punYer pEn

My photo
"seorang pelajar yg masih belajar dlm mengejar impian untuk menjadi pengajar kepada pelajar2nya......"