Friday, May 8, 2009

a[k]u & [k]e[L]m[a]r[i]n

ape beza aku dan kelmarin? banyak terlalu bnyk beza antara kami.
aku adalah aku, seorang insan yg akan teruskan perjalanan hidup walaupun tanpa ditemani kelmarin disisi.
kelmarin pulak, kelmarin ada lah penanti yg terus setia disitu........
kelmarin x akan pernah kembali lagi.....tidak,tidak dan tidak....
bohong, tipu dan dusta kalau ada insan laen yg kte dia pernah melalui kelmarin itu 2 kali atau berkali2 dalam hidup dia......
walau guna ilmu, hitam, putih, kuning atau biology sekali pun.......
x akan pernah kelmarin itu kembali............ *mukadimah cerita sebenar*
tentu semua org tertanya2 kan......ape ada dgn kelmarin itu?
kelmarin adalah 5 mei 2009
ape ada pada hari itu ? *sila jawab yerk*
  1. last day final untuk sem 4 *akhirnya......*
  2. first time jawab final PTE *mudah2han x repeat*
  3. hangout g main bowling *menang, jatuhkan pin 79*
  4. gi karaoke sampai kol 10 *sebab diorg tunggu aku yg lewat, sori*
  5. makan dgn classmate kat Pak Li *balik, lapo lg*

itu jer yg aku nak cerita sebenarnya......hehehe....

like teacher like students kan.....intro kenalah panjangkan *maaf yerk kpd yg terasa*

No comments:

Post a Comment

tEnTang Tuan punYer pEn

My photo
"seorang pelajar yg masih belajar dlm mengejar impian untuk menjadi pengajar kepada pelajar2nya......"